« 食欲の秋はひとあし先にやってきた。 | Main | お休みはいかがおすごし? »

September 12, 2009

YGの新オフィスビル

ジヨンのお誕生日パーティとか、海辺にいる写真で、ぶんちゃんheart01いましたね~~
久々に見ると、やっぱりうれしい~~。
そのあたりは、いつものように(笑)、*ゆうちん*と、社員旅行中wのtomoさんとこで(^^)

でもお写真は借りちゃおう。
7_0909_2
innolifeさんより。
こ、腰ほそっ(゚ロ゚屮)屮 相変わらずっ でも。笑顔が見れてうれしーねー。

ほんでもって、今度はYGの新社屋建築中。今内装工事してるんだって。
Ygnewbuilding
NEWSENさんより。翻訳記事はこちらから。

ygをデザインしたらしいけど、目立つね~~。仕事柄、いろいろと気になります。
韓国のベンダーに問い合わせちゃおうかな(笑)

今度ソウル行く時に、行ってみたいね~~。ワンコン~~ないかなあ。

|

« 食欲の秋はひとあし先にやってきた。 | Main | お休みはいかがおすごし? »

SE7EN」カテゴリの記事

Comments

仕事柄って…cooちゃんのお仕事って何ですのsign02
この建築資金にせべたんどんくらい貢献したんだろうか…sweat02
ワンコンどーなんだろねdown
無さげ臭プンプンだけどsweat02
せべたんグッズ完売で、極寒のソウルがさらに極寒になった2007年が懐かしいね~weep
そういえばワンコンDVD、とうとう出なかった…bombimpact

Posted by: いちご | September 15, 2009 at 09:16 PM

政権が変わり、使われなくなってしまうかもしれない道路の橋脚をこんなビルにリフォームするというのはどうでしょぅ(まじめコメントなのでよろしく~)(*゚▽゚)ノ

Posted by: しな | September 16, 2009 at 03:09 PM

いちごちゃん
久しぶりです~ 
ほんと、このYGビルの、んー柱分くらいは・・(笑)
なんかほとんどは、コジンマルパボヤビルのような気がする(爆)←言い過ぎ。
ああ、あのグッズがなかった落胆は忘れられないわ~~Σ(゚д゚;)
でもワンコンあったら行きたいねー。そして今までのワンコンのDVD出してほしいわっ。
買うよ、BOXでも(笑)

しなちゃん
ほんとだよね~~。前原大臣、どないでしょうか。

Posted by: coo | September 19, 2009 at 11:08 AM

I'm curious to find out what blog platform you happen to be working with? I'm having some small security issues with my latest website and I'd like to find something more secure. Do you have any recommendations?

Posted by: minecraft controles | March 09, 2014 at 05:14 AM

I used to be able to find good info from your blog articles.

Posted by: bit.do | March 10, 2014 at 01:10 PM

Thanks for a marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you can be a great author.I will ensure that I bookmark your blog and will often come back in the future. I want to encourage you continue your great job, have a nice afternoon!

Posted by: descargar minecraft | March 13, 2014 at 01:54 PM

I amm regular reader, how are you everybody? This article posted aat this web pate is in fact pleasant.

Posted by: Breaking Bad Episodes Guide | December 22, 2014 at 01:45 AM

wonderful submit, very informative. I'm wondering why the other experts of this sector don't notice this. You should continue your writing. I am sure, you have a huge readers' base already!

Posted by: plentyoffish | October 16, 2015 at 06:22 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




« 食欲の秋はひとあし先にやってきた。 | Main | お休みはいかがおすごし? »